13 Ağustos 2015 Perşembe

SORUMLULUK PROJESİ


Merhaba :)

Her yıl değerler eğitimi kapsamında olan 'Sorumluluk' konusunun pekiştirildiği bir projedir. Aslında artık değişime uğrama zamanı geldiğini düşünüyorum bu projenin. Mutlaka duymuşsunuzdur 'Yumurta Sorumluluğu Projesi'ni. Önce velilerime açıklayıcı bir yazı gönderdim. (Yazıyıda paylaşacağım). Tüm velilerim bu projeye katıldılar. Haşlanmış yumurtalar (tabiki çocuların haberi yok :)) beş gün boyunca yoğun dikkat ile sınıfa getirildi. Tabi ki unutanlar oldu ki bu çok normal. Sonuç itibari ile sevgili öğrencilerim sorumlu çocuklar olduklarını kanıtladılar. Ve tabiki sorumluluk belgelerini aldılar :) Bende belgeleri süslemek istedim. Ve ortaya bence çok cici bir şey çıktı. Kağıt katlama ile kızlara topuklu ayakkabı, erkeklere de spor ayakkabı yaptım. İşte böyle oldu :) Kalıp veremiyorum çünkü bende baya bir uğraştım en sonunda kalıpları kendim oluşturdum. Bu fikri canımın içi zümrem Mehtap öğretmenimde gördüm ve esinlendim :) Tekrardan çok teşekkür ederim 
<3
**** Velilerime gönderdiğim Haber Mektubu :
DEĞERLİ VELİM;

Bir hafta süresince devam edecek olan “Yumurta Sorumluluğu” proje çalışmamızın amacı çocuklarımızın sorumluluk almasını ve aldığı sorumluluğu yerine getirmesini desteklemektir. Çocuğunuz 06.04.2015 Pazartesi gününden 10.04.2015 Cuma gününe kadar yumurtalarını, onun için yaptıkları yatak veya kutuların içinde yanlarında taşıyacaklar. Evde, serviste, okulda onu koruyup kabuğunun kırılmaması için dikkat edecekler. Bir haftanın sonunda yumurtaları kırılmamış olanlara bu başarısından dolayı bir sürprizim olacak. 

Bu çalışma sırasında bizlere yardımcı olmanızı, çocukların sabah evden çıkarken ve servisten inerken yumurtalarını unutmamalarını hatırlatmanızı rica ederiz.

NOT: Yumurtasının haşlanmış olduğunu çocuğunuza söylemeyiniz.

NOT: Sorumluluk belgesi www.onceokuoncesi.com dan alınmıştır.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder